Pages

Subscribe:

Saturday 4 February 2012

Fergie: Kami Tidak Bernasib Baik Di Stamford Bridge

          Seperti yang diketahui ramai, United akan menentang Chelsea pada malam ahad nanti di Stamford Bridge. Sir Alex Ferguson seperti biasa akan memberi komen sebelum perlawanan dan komennya pada kali ini mengimbau kembali beberapa pertemuan United dan Chelsea beberapa tahun kebelakangan ini di London. Sir Alex Ferguson dipetik berkata United tidak bernasib baik dalam beberapa kunjungan terakhir di Chelsea. Admin berpendapat ada benarnya kata-kata Ferguson, kita boleh lihat pada musim lalu sewaktu United tewas 2-1 kepada Chelsea akibat penalti yang diberikan kepada Chelsea. Penalti yang diberikan itu tidak sepatutnya diberikan dan akibat penalti itu United telah tewas kepada Chelsea. Kalo korang tak percaya baca sini.



        Untuk mengelakkan semua perkara itu kembali terjadi, Ferguson mengarahkan skuad United untuk lebih bersedia menanti amukan The bLues di gelanggang keramat mereka.SAF juga berkata semua pemain tahu tanggungjawab masing-masing dan akan membuat yang terbaik untuk memastikan mereka berada pada tahap yang diharapkan oleh peminat. Semoga Alex dan kuncu-kuncunya berjaya memperoleh kemenangan. Sekian

1 comment:

bicara mak dara said...

Awesome entry indeed..

btw i just voted for you for Worlds Bloggers And Social Media Awards 2012.. All the best ya... =)

Plsssss vote me back for THE WORST BLOG OF THE YEAR @http://socialmediaweek.com.my/awards/category.php?id=33 "click vote di link www.bicaramakdara.com ye Thank youuuu =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...