Pages

Subscribe:

Wednesday 28 March 2012

"Kami tidak akan menghalang Clyne menyertai Manchester United - Pengerusi Crystal Palace"

          Pasukan Liga Kejohanan, Crystal Palace berharap pertahanan muda berbakat mereka iaitu Nathaniel Clyne akan kekal bersama mereka tetapi mengakui bahawa mereka tidak akan menghalang pemain itu jika Clyne mahu melengkapkan perpindahan ke Red Devils pada penghujung musim ini. Admin pernah cover cerita pasal Clyne ini dulu. Korang klik sini k.


          Pengerusi Crystal Palace, Steve Parish telah mendedahkan bahawa kelab itu masih berharap untuk mengekalkan Nathaniel Clyne dalam pasukan mereka, tetapi tidak akan menghalang jika dia mahu menyertai Manchester United. Clyne yang berusia 20 tahun itu telah dikaitkan dengan perpindahan musim panas ke Old Trafford sejak beberapa bulan lalu dikatakan telah bersedia untuk merebut posisi bek kanan United daripada pemain muda lain seperti Smalling ,Jones, Rafael dan juga Fabio. Parish depetik berkata kepada akhbar Standart Evening; "Kami tidak bersetuju apa-apa dengan sesiapa dan kita masih mempunyai tawaran kontrakuntuk Nathaniel jika beliau mahu kekal,"

          Parish menegaskan mereka mempunyai hubungan yang baik dengan kedua-dua belah pihak iaitu Clyne dan ejennya dan beliau berpendapat bahawa Clyne amat gembira berada di Palace kerana berjaya mencipta sejarah membawa Palace ke perlawanan separuh akhir Piala Carling. Parish juga menyatakan jika pemain-pemain muda Palace mahu meninggalkan kelab, beliau akan memastikan sekurang-kurangnya pemain muda mereka akan ke kelab yang lebih besar dan lebih baik seperti Manchester United. Untuk pengetahuan semua,
Clyne telahpun membuat lebih daripada 100 penampilan untuk Palace sejak berjaya masuk ke dalam pasukan utama dan Clyne pernah memenang anugerah Pemain terbaik pada Tahun 2011.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...